18 Haziran 2012 Pazartesi

SANAT MARATONU İLE 16-22 HAZİRAN'DA SUSMAMAYA DEVAM!









‎16 Haziran Cumartesi Saat 17.00 itibariyle Selamiçeşme Özgürlük Parkı'nda çok önemli ve özel bir SANAT MARATONU başladı. Susmadığımız, uyumadığımız, ileride çocuklarımıza anlatacağımız çok özel bir şenlik bu.

Sahne hiç boş kalmıyor, en güzeli de bu, siz sahneye gelin, gidin ama sahne asla susmuyor, sanatçılarımız, bizler hep birlikte susmuyor, uyumuyoruz.

Tabi bir de hep susan, hep uyuyanlar var:))) Demek ki vicdanları rahat, ama unutulmasın ki tüm bunlar sahnelerimizin hiç sessiz kalmaması için yani hepimiz için.

Cumartesi gecesi sahnede kimilerini hala seyrettiğim, kimilerini özlemle andığım birçok tiyatro oyununun şarkılarını sahnedeki sanatçı büyüklerim, onların arkasından gelen genç oyuncu dostlarımdan dinlerken şunu düşündüm. Ben iyi ki tiyatroyla büyümüş, iyi ki tiyatroyla öğrenmiş, iyi ki tiyatroyla üzülmüş, iyi ki tiyatroyla gülmüşüm. Çünkü tiyatro umut ve yaşam kaynağım. Sanatçılarımızla bugüne kadar olan her etkinlikte, eylemde elimden geldiğince yanlarında olmaya çalıştım, çalışıyorum. Onlarla bir arada olmak, konuşmak, paylaşmak o kadar kıymetli ki benim için.

Cumartesi günü uyumadan günü doğurmak ve yeni güne GÜNDOĞARKEN ile başlamak da ayrıca güzel bir sürprizdi.

Her gece göğe fenerleri uğurlamak, her gün doğumunu yeni bir sürprizle, umutla karşılamak istiyorsan sende gel bizimle seyreyle bu cümbüşü..

İyi ki varsın canım tiyatrom, kimse dokunmasın sana, sanatçılarımıza..

Ülkenin Tiyatrosu Yok Edilemez, İzin Vermiyoruz, SUSMUYORUZ!

Bir Tiyatro Delisi’nden Sevgilerle!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder