18 Eylül 2012 Salı

Aşk+Şarap+Sanat+Leyla = Bozcaad[A][Ş][K]ღ♥ღ ♥●•٠·

"Ah benim bu yaramaz leyleklerim yok mu? Yine taktılar beni peşlerine. Neymiş efendim bozulması gereken bağları, tadılması gereken şarapları, batırılması gereken muhteşem gün batımları olan "boz" bir ada varmış. Ve bu adaya acilen aşık bir leyla gerekiyormuş. Özetle durur muyum, leyleklerim nereye, ben oraya:) Bozcaada aşkınaaa!"

(07.09.2012)





Bozcaada'da her sokak, her köşe başı saklı bir cennet. Çiçek Pastane'sinin enfes bademli kurabiyeleri, içtikçe içilen, tadına doyulmayan aşk şarapları ve daha fazlası... Yani yine fazlasıyla leylayım, leylayız..!

(08.09.2012)





Masal sokaklarınla, aşk sarhoşu eden şaraplarınla, tadı sadece sende saklı domates reçelin ve gelincik şerbetinle, her biri ayrı bir dünya olan sanat atölyelerinle, karşılaştığım, tanıştığım tiyatro delilerinle, uzaklardan duyduğum mutluluk şarkılarıyla geldiğimden daha aşık, daha leyla ayrılıyorum senden büyülü Tendos... Hani Cahit Sıtkı demiş ya; "Yeter ki gün eksilmesin penceremden." Bende diyorum ki, aşk ve sanat hiç eksilmesin ömrümden..!

(10.09.2012)


















Tendos'u ne kadar yazarsam, ne kadar anlatırsam anlatayım yetmez. Yaşamadan, sokaklarında yürümeden bu aşkı anlamak mümkün değil...

Sadece şu cümlem belki özetler her şeyi;

"Dalıp gidersin maviliklerine, ararsın onu her yerde..

Ve sonunda ayrılırken içinden dersin ki... "bir daha ki sefere, mutlaka seninle!" B.K

(11.09.2012)



































1 yorum:

  1. Benim de cok keyif aldıgım cok sevdigim bir yer sevgili Burcu. Ne iyi yapmışsın giderek ve hissettiklerini bizlerle paylasarak...

    YanıtlaSil