26 Şubat 2012 Pazar

İstanbul DT'nin Michelangelo'sunda Boynumu Eğdim..!

"Yüzünü haftalar önce bitirdim ama ben sana bakmayı bitiremedim..."

Sanat bir delilik, sanat bizi yaşama bağlayan, bazen açıklanabilen, bazen açıklanamayan, ama çoğunlukla hep bize yaşadığımızı hissettiren bir güç. Hani Michelangelo diyor ya "bir gün gelecek Papa bile benim sanatım karşısında boyun eğecek..!"
Kesinlikle çok doğru, sanat öylesine sihirli bir güç ki, karşısında boyun eğmemek imkansız.

Ben bugün Üsküdar Tekel Sahnesi'nde Irmak Bahçeci'nin kaleminden çıkan Saydam Yeniay'ın yönettiği ve Atilla Şendil'in Michelangelo rolüyle devleştiği İstanbul DT'nin Michelangelo oyununda boynumu eğdim ve hiç kaldırmak istemedim ve sezon bitmeden sanıyorum birkaç kez daha eğeceğim:)

Tüm ekibin yüreğine, emeğine sağlık.

Tiyatro aşkınaaaa! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder