2 Ekim 2012 Salı

Tiyatro İstanbul İle "İsim Şehir Hayvan" Oynamaya Hazır Mısınız ?

Yazarıyla, yönetmeniyle birlikte ve tabi ki akreplerin en özeliyle sezon açmanın da keyfi bir başka oluyormuş canım:)

Yılmaz Özdil'in kalemi, Metin Serezli'nin dinamik rejisi, Nusret Çetinel, Hülya Gülşen başta olmak üzere magazinsel olmayan gerçek oyuncularıyla "İsim Şehir Hayvan" baştan sona muhteşem bir oyun. Sabri Özmener'in performansını ise dile getirecek söz bulamıyorum.

Sahnede güldüğümüz her şeyin gerçek olması ise işin aslında en acıklı tarafı. Bu oyundan sonra şunu çok net söyleyebilirim ki ülke olarak "metrobüsten geldik metrobüse gidiyoruz". Ben ne demek mi istiyorum, hangi oyundan mı bahsediyorum tabi ki Tiyatro İstanbul'un yeni sezon oyunu "İsim Şehir Hayvan" dan bahsediyorum. Lütfen bir an önce gidin, seyredin ve sizde bu "Çılgın Proje"ye dahil olun!!

Yılmaz Özdil'in Oyun İle İlgili 30/09/2012 ' de Yazdığı Yazı


http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/21587497.asp?utm_source=hurriyet&utm_medium=yazarlar&utm_campaign=yazarsonyazi


Program ve Ayrıntılı Bilgi İçin


Ayrıntılı Bilgi İçin : www.tiyatroistanbul.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder