1 Aralık 2011 Perşembe

E.S.E.K bu sezon 3. Türden Yakın İlişkiler'in Başlangıcına Dönüyor !!!

bu gece yaşadığım mutluluğun tarifi yok... belki sahne üstünde olmayabilirim, belki teknik masada olmayabilirim, belki bir dekor ya da sahne tasarlayamam.. belki bir oyun yazıp yönetemem.. "denemeli miyim acaba? :)" ama tüm bunlara sahip olamasam da sahnede mış gibi yapmadan, doğal, kendi aralarında gülüp kopan ekibimi alkışlayabilir, kendimi onlarla sahnede hissedebilirim... hissediyorum... kim mi... bu ekip tabi ki E.S.E.K :) Uğur Uludağ,Yagmur Kasifoglu,Yosi Mizrahi,Hasan Hakan Bilgin,Dogukan Cantimur,Hicran Filiz Dursun, siz daha onlarla tanışmadınız mı? yoksa siz daha önce hiç bir E.S.E.K oyunu da mı izlemediniz, ekibimin yeni oyunu 3. Türden Yakın İlişkiler/Başlangıç onları tanımanız için gerçekten iyi bir fırsat.. Hani ekipçe diyorlar ya daha komiği varsa beraber gidelim.. Bence onları izleyince daha iyi'nin ne demek olduğunu daha iyi anlayacaksınız:)))
ne yaparsınız dostlar ben bir tiyatro delisiyim ve deliliğim sadece bana özel değil.. herkese olabildiğince ucundan kıyısından bulaştırmak.. bunu yaparken de kazandığım dostluklar, keyifli kulisler.. iliklerime kadar hissediyorum bu aşkı.. ve insan aşka gelince yazmadan duramıyor:) bu aşkta emeği olan herkese bir kez daha çok teşekkür ediyorum.. tiyatro aşkınaaaaaaa :))))) oyun tarihlerini takip için www.esekart.com oyun hakkında “daha komiği varsa, beraber gidelim !” yazan & yöneten : uğur uludağ dekor & kostüm : barış dinçel yapım : NN Kültür Sanat , Arena oynayanlar: barış ataş, demet şaşmaz, yosi mizrahi, doğa rutkay, hakan bilgin yağmur kaşifoğlu, funda pelin kurt, melisa doğu, uğur uludağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder