14 Aralık 2011 Çarşamba

Küçük Sahne'de 6. Kez PROFESYONEL Bir Akşam :)

Ne demiş Muhsin Ertuğrul; “Her deniz teknesinin olduğu gibi, herkesinde bir pusulası vardır. Bu pusulanın ibreleri çeşitli yönleri gösterir. Benim pusulamın ibresi hep tiyatro sevgisini gösterir. Sevgiliden uzak kalmak elbet üzücüdür. Ama onu size bıraktırdılar diye siz onu bırakamazsınız ki. O sizin içinizde.” Dün akşam Küçük Sahne’de 6. kez Profesyonel’i izlerken işte tam da bu satırların doğruluğuna bir kez daha inandım. Oyunu o kadar içime işleyerek, öyle sarhoş izledim ki, tiyatronun verdiği bu sarhoşluktan hiç ayılmak istemedim. Bazen çok gülerek, bazen ağlayarak, bazen şaşırarak ve yine oyuna, oyunculuklara doyamayarak ayrıldım salondan, tabi bu sadece benim değil benimle birlikte tüm salonun ve benimle birlikte gelen oyunu ilk kez izleyen on beş arkadaşımın da hissettiği ortak histi:)

Oyunun öncesinde Bülent Emin Yarar ile karşılaşıp kısacık yaptığımız kulis ise ayrı bir keyifti. Yine Çayhane oyununa duyduğum özlemden, bu harika oyundan mahrum kalışımızın tek sebebinin AKM’nin kapalı oluşundan konuştuk. Ah AKM neden kapalısın, sana neden hasretiz ki…! Yetkin Dikinciler ve Bülent Emin Yarar Onlar sahnede iki can ciğer dost, onlar baba oğul, onlar Profesyonel, onlar sahnede her şey! Oyunu hiç anlatmayacağım, çünkü anlatılır bir şey değil bu…

Sezon bitmeden bu Profesyonel deneyimi mutlaka yaşamalısınız. Bilet bulmak için belki biraz uğraşmanız gerekecek ama inanın buna fazlasıyla değecek:) Ve oyunun sonunda bütün salon onları ayakta alkışlarken belki siz dün akşam oyunu izlemeye gelen Yetkin Dikinciler’in dizideki rol arkadaşı Tülin Özen gibi “önünüzde saygıyla eğiliyorum” dercesine diz çökeceksiniz.

biletler ve program takibi için: www.devtiyatro.gov.tr hoşça, dostça, sağlıcakla en önemlisi sanatla, tiyatroyla kalın :)

1 yorum: