12 Aralık 2011 Pazartesi

Tiyatro ve Dostlarla Geçen Keyifli Bir Pazar !

Son zamanlarda yaşadığım en güzel pazar günlerinden biriydi...

Güne kardeşimle sadece meraklılarının bildiği bir mekanda, bir çiğ börek cennetinde başladık... O nasıl bir lezzettir, yedikçe yiyesi geliyor insanın, abartmıyorum on tanesini yemiş olsanız bile midenizde hala sadece bir tane yedim duygusu hakim. Yani bu lezzete doymanız imkansız:)

Bu sıcacık lezzetli keyiften sonra günün geri kalanıda bu lezzete eş değer hoşlukta geçti. Dün prömiyerini yapan Tiyatro Kare'nin Sinek Kadar Kocam Olsun, Başımda Bulunsun oyununu izledim...

Ve salona geçer geçmez bir sürpriz. Yaptığı her işi çok beğendiğim, bu sezon Largo Desolato oyunuyla sahnelerde izleyen herkesi oyunculuğuyla kendisine hayran bırakan arkadaşım Cem Uslu ile karşılaştık. Ekip Tiyatrosu ekibi, ekipten arkadaşları Duygu Yetiş 'i izlemek için salondaydı. Cem ile yaptığımız kısacık ama keyifli sohbette Ekip Tiyatrosu'nun Cem'in yazacağı yeni bir oyunu olacağını ve yeni yılda sahneleneceğini öğrendim ve çok mutlu oldum, işte izlemeyi merakla beklediğim bir yeni oyun daha. Oyun başlamak üzere olduğundan bu keyifli sohbeti sonlandırmak sonunda kaldık.

Gelelim oyuna; Hülya Karakaş’ın sahneye uyarladığı ve yönettiği oyunda Suna Keskin, Özge Özberk, Oya İnci, Duygu Yetiş, Özlem Çakar, Şirin Sevinç ve tek erkek olarak Veysel Diker rol alıyor. İsimlerden de anlaşıldığı gibi hem usta hem genç oyuncular bir aradaydı... Oyunun kadrosunda yer alan son dönemin özellikle ekranda oldukça başarılı ismi Özge Özberk ki ben kendisini tiyatro sahnesinde ilk kez izledim, yine hem ekranda hem sahnede izleme fırsatı bulduğum Duygu Yetiş oyunculuklarıyla başarılılardı.. Ama oyunun genelini çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim, benim için biraz hayal kırıklığı oldu.. Keşke oyunun anlatımı oyuncuların ben şunun karısı olsaydım şeklinde tek tek, eş canlandırma şeklinde değil de kısa kısa canlandırılan oyunlar şeklinde olsaydı sanki çok daha fazla keyif alarak çıkabilirdim salondan... Kadınların dertlerini anlatan hikayeler de anlatımlar o kadar iyi vurgulanmadı, biraz sönük kaldı..
Oyunda ayrıca çok iyi olan bir şeyi de belirtmeden geçemeyeceğim...
Babazula'nın müzikleri. Çok keyifliydi şarkılar. Bir izleyici olarak ilk izlenimim bunlar. Tiyatro Kare'nin oyun programına ve oyun ile ilgili ayrıntılara ulaşmak için www.tiyatrokare.com.tr

Şimdi sırada Profesyonel bir akşam için geri sayım sonrasında yine yeni ve merakla beklenen oyunlar var...
Tiyatro aşkınaaa:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder